Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) NPS
Turbosprężarka NRF Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SASIC Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729110940
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729110940
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  8,3
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze