Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia EPS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FEBEST Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FEBEST
Układ Chłodzenia AJUSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BOSCH Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DR!VE+ Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia ELRING Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EUROL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HELLA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia KW Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METZGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTUL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia PIERBURG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RUVILLE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TEDGUM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TEDGUM
Układ Chłodzenia TRISCAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VEMO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VIKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VIKA
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 130 707 130
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 130 707 130
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2440,00 zł
1479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze