Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia THERMOTEC do Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia ELRING Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) ELRING
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia AJUSA Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) AJUSA
Układ Chłodzenia ERA Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) ERA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia METZGER Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) METZGER
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VEMO Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) VEMO
Układ Chłodzenia WALKER PRODUCTS Bmw 5 (F10) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2009.06 - 2011.08) WALKER PRODUCTS
Producent:THERMOTEC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
THERMOTEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DWB185TT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
THERMOTEC
Kod:
DWB185TT
Jednostka:
szt
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze