Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia IPARTS do Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BORYGO
Układ Chłodzenia PRESTONE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia MOTUL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOTUL
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VALEO
Układ Chłodzenia MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAXGEAR
Układ Chłodzenia TOTAL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HEPU
Układ Chłodzenia KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAMOKA
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia WERTTEILE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) WERTTEILE
Układ Chłodzenia AIRTEX Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AISIN
Układ Chłodzenia AMTRA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ATAS
Układ Chłodzenia CASTROL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CASTROL
Układ Chłodzenia COMMA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) COMMA
Układ Chłodzenia DOLZ Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DOLZ
Układ Chłodzenia ELF Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ELF
Układ Chłodzenia EUROL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROL
Układ Chłodzenia FEBEST Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FEBEST
Układ Chłodzenia FUCHS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) G4
Układ Chłodzenia GATES Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GATES
Układ Chłodzenia GK Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GK
Układ Chłodzenia GM Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GM
Układ Chłodzenia GULF Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GULF
Układ Chłodzenia KAGER Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAGER
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEYLE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MEYLE
Układ Chłodzenia MOBIL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTORAD Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOTORAD
Układ Chłodzenia OEM Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OEM
Układ Chłodzenia ORGANIKA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETROFF Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) PETROFF
Układ Chłodzenia PETRYGO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) PETRYGO
Układ Chłodzenia RAVENOL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) RAVENOL
Układ Chłodzenia SHELL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SHELL
Układ Chłodzenia SPECOL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SPECOL
Układ Chłodzenia TEXACO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TEXACO
Układ Chłodzenia THERMOTEC Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VALVOLINE
Producent:IPARTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PLYN1G11
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN1G11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PLYN1G12PLUS
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN1G12PLUS
Jednostka:
usł
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PLYN5G11
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN5G11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PLYN5G12PLUS
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN5G12PLUS
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze