Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia EUROL do Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia GATES Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) GATES
Układ Chłodzenia INA Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) INA
Układ Chłodzenia AJUSA Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) AJUSA
Układ Chłodzenia CASTROL Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) CASTROL
Układ Chłodzenia ELRING Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) ELRING
Układ Chłodzenia EUROL Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) EUROL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MOTUL Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) NRF
Układ Chłodzenia NTY Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) NTY
Układ Chłodzenia RAVENOL Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) RAVENOL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VALVOLINE Chrysler ASPEN (HG) 4.7 AWD SUV 307KM, 226kW, benzyna (2008.01 - 2009.12) VALVOLINE
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E504010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E504010
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Pojemność [litr]:  0
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BMW GS 94000
Zalecenie producenta oleju:  BMW N 600 69.0
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55523
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ NF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.0
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.2
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  NATO S-759
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 C (G11)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze