Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12)

Układ Chłodzenia ELRING Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) ELRING
Układ Chłodzenia BOSCH Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia GATES Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) GATES
Układ Chłodzenia VEMO Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) VEMO
Układ Chłodzenia AJUSA Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia BORG & BECK Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) BORG & BECK
Układ Chłodzenia DR!VE+ Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) DR!VE+
Układ Chłodzenia GK Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) GK
Układ Chłodzenia HEPU Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) KAMOKA
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia VEMA Citroën BX (XB-_) 1.9 GTi liftback 145KM, 107kW, benzyna (1992.02 - 1994.12) VEMA
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BRC70
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BRC70
Średnica [mm]:  59
Wysokość [mm]:  24
Cisnienie [bar]:  1,0
Kształt:  Okrągły
Materiał:  Metal
Ciśnienie [psi]:  15
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBT035
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBT035
Temperatura otwarcia [°c]:  82
Średnica [mm]:  53,4
Wysokość [mm]:  22
Wysokość 1 [mm]:  21,7
Wysokość 2 [mm]:  41,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze