Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ do Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia BOSCH Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) BOSCH
Układ Chłodzenia MAXGEAR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAXGEAR
Układ Chłodzenia VEMO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) VEMO
Układ Chłodzenia AISIN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia ELRING Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ELRING
Układ Chłodzenia ERA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ERA
Układ Chłodzenia EUROREPAR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAST Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FAST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GATES
Układ Chłodzenia GK Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GK
Układ Chłodzenia HART Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) HART
Układ Chłodzenia HEPU Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) HEPU
Układ Chłodzenia IPARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) IPARTS
Układ Chłodzenia KAMOKA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KAMOKA
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAHLE
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia MOTORAD Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PRASCO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) PRASCO
Układ Chłodzenia SWAG Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) VALEO
Producent:AKRON-MALÒ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TER011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
TER011
Temperatura otwarcia [°c]:  87
Rodzaj koprusu:  Obudowa metalowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
130138
Ciężar [kg]:  1,69
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pokrywą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze