Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia HEPU do Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DOLZ Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia FEBEST Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FEBEST
Układ Chłodzenia HELLA Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BORG & BECK Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia COMLINE Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia DELPHI Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DELPHI
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia GK Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HART Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia KAMOKA Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia MAHLE Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METZGER Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIMAL Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TRISCAN Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 SUV 230KM, 169kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VEMO
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
P286
niedostępny
4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
P286
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze