Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BIRTH do Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia BIRTH Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia DAYCO Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia GK Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia KWP Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MOTORAD Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia VEMA Hyundai KONA (OS, OSE, OSI) 1.0 T-GDi Hybrid 48V SUV 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
81148
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
81148
Masa [g]:  30
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Góra
Cisnienie [bar]:  1,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze