Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia PRASCO do Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPARTS
Układ Chłodzenia BORYGO Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) BORYGO
Układ Chłodzenia K2 Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) K2
Układ Chłodzenia PRESTONE Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) PRESTONE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MAXGEAR
Układ Chłodzenia AJUSA Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AJUSA
Układ Chłodzenia VALEO Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) VALEO
Układ Chłodzenia GATES Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GATES
Układ Chłodzenia ACKOJA Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ACKOJA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia COMMA Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) COMMA
Układ Chłodzenia EUROL Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) EUROL
Układ Chłodzenia FUCHS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FUCHS
Układ Chłodzenia JP GROUP Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAGER Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KAGER
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia NPS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) NPS
Układ Chłodzenia PETROFF Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) PETROFF
Układ Chłodzenia PRASCO Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) THERMOTEC
Producent:PRASCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PRASCO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MZ2024
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PRASCO
Kod:
MZ2024
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Głębokość sieci [mm]:  23
Dolot - sr. [mm]:  35
Wylot - sr. [mm]:  35
Długość sieci [mm]:  350
Szerokość sieci [mm]:  568
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Ograniczenia producenta:  Calsonic
Do 100 dni na zwrot
PRASCO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MZ2028
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PRASCO
Kod:
MZ2028
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Głębokość sieci [mm]:  26
Dolot - sr. [mm]:  35
Wylot - sr. [mm]:  35
Długość sieci [mm]:  352
Szerokość sieci [mm]:  450
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Materiał żeber chłodzących:  Miedz
Ograniczenia producenta:  Denso
Do 100 dni na zwrot
PRASCO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MZ2029
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PRASCO
Kod:
MZ2029
Głębokość sieci [mm]:  16
Dolot - sr. [mm]:  35
Wylot - sr. [mm]:  35
Długość sieci [mm]:  350
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Szerokość sieci [mm]:  668
Materiał żeber chłodzących:  Miedz
Ograniczenia producenta:  Calsonic
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze