Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ERA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia ET ENGINETEAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TOPRAN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0168
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0168
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  G 12++ BASF
Temperatura robocza do [°C]:  -35
Ciężar [kg]:  1,741
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0170
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0170
Jednostka:
szt
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  1,5
Specyfikacja:  G 12 Plus
Specyfikacja:  MB 325.3
Specyfikacja:  VW TL 774 F
Specyfikacja:  Ford WSS-M97B44-D
Specyfikacja:  G12++ BASF
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0171
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0171
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  MB 325.6
Specyfikacja:  VW TL 774 G
Specyfikacja:  MAN 324 Typ Si-OAT
Specyfikacja:  Scania TB 1451
Specyfikacja:  G 12++ BASF
Specyfikacja:  MB 325.5
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze