Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AKS DASIS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LPR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TYC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TYC
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
129029N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
129029N
Dla numeru OE:  0998300061
Wysokość opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  21
Długożć opakowania [cm]:  35
Ciężar [kg]:  0,9
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Aluminium
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Wymiary radiatora:  132x246x26
Głębokość sieci [mm]:  26
Długość sieci [mm]:  132
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Szerokość sieci [mm]:  246
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze