Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia METZGER do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) DELPHI
Układ Chłodzenia ERA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 309 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 88KM, 65kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) TRISCAN
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2421585
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2421585
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu po prawej
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze