Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia AIRTEX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DELPHI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DELPHI
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ERA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia JPN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LPR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) LPR
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SAMKO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SAMKO
Układ Chłodzenia SKF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VEMO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 004
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ciśnienie pracy [bar]:  0,1
Wydatek [l/h]:  900
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP):  IP6K7
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP):  IP69K
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze