Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) VALEO
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) SWAG
Układ Chłodzenia BOSCH Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) BOSCH
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) EPS
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) FACET
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) HELLA
Układ Chłodzenia IPARTS Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) IPARTS
Układ Chłodzenia KAWE Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) KAWE
Układ Chłodzenia KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia KW Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) KW
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) MAXGEAR
Układ Chłodzenia NISSENS Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) NRF
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) OPTIMAL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) VAICO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) Electric Nadwozie pełne / liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1996.04 - 2001.03) VEMO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 332 209 150
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 332 209 150
Jednostka:
szt
Prąd znamionowy [A]:  30
Napięcie znamionowe:  12
Ilość biegunów:  5
Funkcja przekaYnika:  Kontakt roboczy
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  100
Rezystancja [Ohm]:  16
Długość [mm]:  28,5
Szerokość [mm]:  28,5
Wysokość [mm]:  53,5
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0 332 019 457
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 332 019 457
Jednostka:
szt
Funkcja przełączania:  Zestyk zwierny
Napięcie [V]:  12
Funkcja przekaYnika:  Kontakt roboczy
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  100
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 AH0 625
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 AH0 625
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Prąd znamionowy [A]:  30
Napięcie znamionowe:  12
Ilość biegunów:  5
Funkcja przekaYnika:  Alternator
Rodzaj koprusu:  Obudowa z tworzywa sztucznego
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  100
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze