Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AKS DASIS do Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) IPARTS
Układ Chłodzenia BORYGO Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) BORYGO
Układ Chłodzenia K2 Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) K2
Układ Chłodzenia PRESTONE Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) PRESTONE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) MAXGEAR
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) SWAG
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) AKS DASIS
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia COMMA Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) COMMA
Układ Chłodzenia EUROL Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) EUROL
Układ Chłodzenia FUCHS Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) FUCHS
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) GK
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) HEPU
Układ Chłodzenia KAGER Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) KAGER
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) KAMOKA
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia NISSENS Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) NISSENS
Układ Chłodzenia PETROFF Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) PETROFF
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) SASIC
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) VALEO
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
880036N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
880036N
Materiał:  Guma
Specyfikacja:  flexibel
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  38
Długość [mm]:  400
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze