Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AKS DASIS do Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia BOSCH Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) BOSCH
Układ Chłodzenia FACET Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) FACET
Układ Chłodzenia HELLA Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) HELLA
Układ Chłodzenia VEMO Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) VEMO
Układ Chłodzenia DELPHI Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) DELPHI
Układ Chłodzenia EPS Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) EPS
Układ Chłodzenia JP GROUP Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) JP GROUP
Układ Chłodzenia NRF Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) NRF
Układ Chłodzenia AKS DASIS Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BEHR Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) BEHR
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia FAST Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) FAST
Układ Chłodzenia HART Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) HART
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) HOFFER
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia KW Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) KW
Układ Chłodzenia MAHLE Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia MEYLE Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) MEYLE
Układ Chłodzenia SIDAT Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) SIDAT
Układ Chłodzenia VALEO Porsche 911 (964) 3.3 Turbo S coupe 355KM, 261kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) VALEO
Producent:AKS DASIS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
176150N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
176150N
Długość sieci [mm]:  270
Szerokość sieci [mm]:  256
Głębokość sieci [mm]:  30
Wymiary radiatora:  270x256x30
Dla numeru OE:  94330702710
Ciężar [kg]:  2
Długożć opakowania [cm]:  42
Szerokość opakowania [cm]:  37
Wysokość opakowania [cm]:  12
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
176190N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
176190N
Długość sieci [mm]:  270
Szerokość sieci [mm]:  261
Głębokość sieci [mm]:  43
Wymiary radiatora:  270x261x43
Ciężar [kg]:  6,1
Długożć opakowania [cm]:  6,8
Szerokość opakowania [cm]:  34,5
Wysokość opakowania [cm]:  38,5
Wymiary radiatora:  270x260x45
Dolot - sr. [mm]:  30
Wylot - sr. [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  38,5
Wysokość opakowania [cm]:  34,5
Ciężar [kg]:  5,5
Dla numeru OE:  96420722001
Dla numeru OE:  96420722002
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze