Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia EPS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia FACET Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OPTIMAL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia PIERBURG Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RUVILLE Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TRISCAN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBT560
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBT560
Temperatura otwarcia [°c]:  103
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze