Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia VEMO do Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06)

Układ Chłodzenia GATES Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) GATES
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia MOTORAD Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) MOTORAD
Układ Chłodzenia VEMO Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) VEMO
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DOLZ Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) DOLZ
Układ Chłodzenia AIRTEX Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) AISIN
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BUGATTI Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) BUGATTI
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DELPHI Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) DELPHI
Układ Chłodzenia EUROREPAR Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FEBEST Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) FEBEST
Układ Chłodzenia GK Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) GK
Układ Chłodzenia GRAF Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) GRAF
Układ Chłodzenia HART Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) HART
Układ Chłodzenia HEPU Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) JP GROUP
Układ Chłodzenia KWP Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) METELLI
Układ Chłodzenia NISSENS Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) NISSENS
Układ Chłodzenia NPS Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) NPS
Układ Chłodzenia NRF Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) NRF
Układ Chłodzenia OEM Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) OEM
Układ Chłodzenia PRASCO Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia TRISCAN Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V liftback 141KM, 104kW, benzyna (1996.10 - 2001.06) VALEO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V15-99-2002-1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V15-99-2002-1
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  87
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Ciężar [kg]:  0,083
Szerokość opakowania [cm]:  4
Wysokość opakowania [cm]:  6,7
Głębokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze