Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING do Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia VALEO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VALEO
Układ Chłodzenia EPS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) EPS
Układ Chłodzenia FACET Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FACET
Układ Chłodzenia GATES Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GATES
Układ Chłodzenia NISSENS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) NISSENS
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ABAKUS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ABAKUS
Układ Chłodzenia AIRTEX Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BEHR
Układ Chłodzenia BORG & BECK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DAYCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DAYCO
Układ Chłodzenia DELPHI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DELPHI
Układ Chłodzenia DENSO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DR!VE+
Układ Chłodzenia ERA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROREPAR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FRECCIA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GK
Układ Chłodzenia GRAF Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GRAF
Układ Chłodzenia GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia HART Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) HART
Układ Chłodzenia HELLA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) HOFFER
Układ Chłodzenia IPARTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) IPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KAWE
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KW Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KW
Układ Chłodzenia KWP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KWP
Układ Chłodzenia LPR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MOTORAD
Układ Chłodzenia NPS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) NPS
Układ Chłodzenia NRF Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) NRF
Układ Chłodzenia NTY Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) OPTIMAL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SAMKO
Układ Chłodzenia SIDAT Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SIDAT
Układ Chłodzenia TRICLO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRICLO
Układ Chłodzenia TRISCAN Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VAICO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VEMO
Układ Chłodzenia WALKER PRODUCTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) WALKER PRODUCTS
Producent:AVA QUALITY COOLING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AVA QUALITY COOLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AU2111
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA QUALITY COOLING
Kod:
AU2111
Jednostka:
szt
Dolot - sr. [mm]:  28,0
Wylot - sr. [mm]:  28,0
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]:  522
Szerokość sieci [mm]:  396
Głębokość sieci [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 594,00 zł
321,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AVA QUALITY COOLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AU2110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA QUALITY COOLING
Kod:
AU2110
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Calsonic
Dolot - sr. [mm]:  28,0
Wylot - sr. [mm]:  28,0
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]:  430
Szerokość sieci [mm]:  378
Głębokość sieci [mm]:  23
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 603,00 zł
326,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze