Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GRAF do Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia TRICLO Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) TRICLO
Układ Chłodzenia GATES Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) GATES
Układ Chłodzenia AISIN Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia BEHR Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DOLZ Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia ELRING Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) ELRING
Układ Chłodzenia ELWIS ROYAL Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Układ Chłodzenia ERA Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) ERA
Układ Chłodzenia GK Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) GK
Układ Chłodzenia GRAF Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) HEPU
Układ Chłodzenia KWP Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAHLE Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) MAPCO
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) METELLI
Układ Chłodzenia OPTIMAL Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) OPTIMAL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TRISCAN Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Saab 96 1.5 V4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1977.08 - 1980.08) VALEO
Producent:GRAF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GRAF
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
PA036
niedostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA036
Jednostka:
szt
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  94
Średnica koła łopatkowego:  60
Ilość żeber:  1
Liczba skrzydeł:  6
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Materiał wirnika pompy wody:  Żeliwo
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze