Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FACET do Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08)

Układ Chłodzenia ELRING Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ELRING
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAXGEAR
Układ Chłodzenia BOSCH Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia SWAG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VALEO
Układ Chłodzenia AISIN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AKS DASIS
Układ Chłodzenia EPS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) EPS
Układ Chłodzenia FACET Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia GATES Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GATES
Układ Chłodzenia GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia HELLA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HELLA
Układ Chłodzenia KAMOKA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAWE
Układ Chłodzenia KW Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KW
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia MEYLE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NISSENS
Układ Chłodzenia SASIC Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SASIC
Układ Chłodzenia THERMOTEC Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRISCAN
Układ Chłodzenia VEMO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Turbo Kombi 156KM, 115kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VEMO
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
7.8211
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.8211
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  87
Wysokość [mm]:  13
Średnica 1 [mm]:  54
Średnica 2 [mm]:  29
Ogrzewanie/chłodzenie:  Z otworem odpowietrzającym
Zawiera numeru artykułu:  7.9556
Do 100 dni na zwrot
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze