Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORSEHUNG do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia BGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DPA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DPA
Układ Chłodzenia DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia GATES Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Producent:BORSEHUNG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B10878
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B10878
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Materiał:  Aluminium
Głębokość sieci [mm]:  45
Szerokość sieci [mm]:  81
Długość sieci [mm]:  98
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 304,00 zł
155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze