Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia NRF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DPA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DPA
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia KW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia NTY Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORLEN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SKF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SNR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SNR
Układ Chłodzenia SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VIKA
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:MAXGEAR

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0054
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0054
Jednostka:
szt
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  G13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0170
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0170
Jednostka:
szt
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  1,5
Specyfikacja:  G 12 Plus
Specyfikacja:  MB 325.3
Specyfikacja:  VW TL 774 F
Specyfikacja:  Ford WSS-M97B44-D
Specyfikacja:  G12++ BASF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0168
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0168
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  G 12++ BASF
Temperatura robocza do [°C]:  -35
Ciężar [kg]:  1,741
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AC296418
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
AC296418
Jednostka:
szt
Głębokość sieci [mm]:  34
Szerokość sieci [mm]:  449
Długość sieci [mm]:  650
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 454,00 zł
239,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AC230195
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
AC230195
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  620
Szerokość sieci [mm]:  410
Głębokość sieci [mm]:  26
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 475,00 zł
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47-0320
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
47-0320
Napięcie [V]:  12
Cisnienie [bar]:  0,2
Wydatek [l/h]:  500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47-0334
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
47-0334
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze