Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy TMI do Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Układ Hamulcowy BREMBO Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy FERODO Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy TRW Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy JURID Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy SAMKO Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy TMI Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR008190
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR008190
Parzyste numery artykułów:  BR008191
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Za osią
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  42
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  338
Ciężar netto [kg]:  4,1
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR008191
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR008191
Parzyste numery artykułów:  BR008190
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Za osią
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  42
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  338
Ciężar netto [kg]:  4,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Serwo hamulcowe, hamulca - objawy awarii, zasada działania

Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?

Podobno każdy kierowca wie, iż w jego aucie znajduje się serwo hamulcowe, jednak nie każdy ma świadomość tego, czemu ta część służy. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż serwo hamulca niezbyt często się psuje i nie wymaga żadnych specjalnych przeglądów. Kiedy jednak się już zepsuje, kierowca poczuje to natychmiast. Dlaczego? Jaką rolę w układzie hamowania pełni serwo? Jakie objawy daje jego awaria? Właśnie na te pytania odpowiemy.

czytaj więcej >
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Prawidłowo eksploatowane i konserwowane hamulce bębnowe mogą wytrzymać przebieg nawet 150 000 km. Jednak wcześniej czy później ulegną one zużyciu i będzie potrzebna ich wymiana. Jak ją przeprowadzić?

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze