Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VIKA
Układ Hamulcowy SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy IPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy FRENKIT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy ATE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy BENDIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORSEHUNG
Układ Hamulcowy BREMBO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMI
Układ Hamulcowy CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Hamulcowy CIFAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COFLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COFLE
Układ Hamulcowy DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy ERT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy ESEN SKV Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ESEN SKV
Układ Hamulcowy EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy FERODO RACING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FERODO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FTE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy GSP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GSP
Układ Hamulcowy HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy ICER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURID Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy LPR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAPCO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Hamulcowy METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Hamulcowy METELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MINTEX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUARO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy REMSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SIDAT
Układ Hamulcowy SKF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SKF
Układ Hamulcowy SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SNR
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VEMO
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
26746
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26746
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  160
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Ciężar [kg]:  0,301
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
26748
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26748
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Punkt wrzenia [°C]:  180
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  0,301
Dla numeru OE:  DOT 4 Plus
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
180588
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180588
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,139
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
180589
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180589
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Punkt wrzenia [°C]:  180
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  1,139
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
26461
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26461
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  160
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Ciężar [kg]:  1,139
Dla numeru OE:  B 000 700 A1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
23930
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
23930
Jednostka:
szt
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Punkt wrzenia [°C]:  180
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  1,139
Dla numeru OE:  DOT 4 Plus
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
106546
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
106546
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  78
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciężar [kg]:  0,034
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
101054
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101054
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
21754
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
21754
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Punkt wrzenia [°C]:  160
Ciężar [kg]:  5,607
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
23932
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
23932
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  180
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  5,607
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze