Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy ELSTOCK do Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy TEXTAR Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy BREMBO Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy A.B.S. Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy BOSCH Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy DELPHI Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DRI Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy ERT Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy EUROL Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy FEBEST Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy JURATEK Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy MAXGEAR Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy MINTEX Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy MOTUL Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy OEM Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy SWAG Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TMI Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TRISCAN Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALVOLINE Bmw 2 coupe (G42) M2 coupe 460KM, 338kW, benzyna (2022.11 - obecnie) VALVOLINE
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
86-3166
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
86-3166
Parzyste numery artykułów:  87-3166
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  44
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  24
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  345
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  370
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  4,3
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
87-3166
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
87-3166
Parzyste numery artykułów:  86-3166
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  44
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  24
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  345
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  370
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  4,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Gdzie wlać płyn hamulcowy w samochodzie? Dolewanie płynu hamulcowego

Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?

Płyn hamulcowy, choć zaliczany do samochodowych płynów eksploatacyjnych, nie ulega zużyciu w podobny sposób, jak olej silnikowy. Jeśli więc zauważycie, że płyn ten zaczyna znikać, należy natychmiast uzupełnić jego poziom, ale nie tylko. Co jeszcze trzeba zrobić?

czytaj więcej >
Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze