Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy SBS do Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy FEBEST Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy BREMBO Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy EUROL Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy METELLI Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MINTEX Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy NK Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy SBS Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SWAG Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TEXTAR Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy VALVOLINE Bmw 7 (G70) i7 xDrive60 sedan 544KM, 400kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) VALVOLINE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SBS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SBS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
18153415116
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SBS
Kod:
18153415116
Średnica zewnętrzna [mm]:  345
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  24
Minimalna grubość [mm]:  22,4
Wysokość [mm]:  64,2
Felga - ilosć śrub:  5
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Średnica otworu centrującego [mm]:  67
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Ciężar netto [kg]:  8,42
Przetwarzanie:  Wysoko nawęglany
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Hamulcowy

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze