Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy MINTEX do Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy OEM Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy BREMBO Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy TEXTAR Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy BORG & BECK Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BOSCH Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy DELPHI Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy EUROL Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy IPARTS Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy MEYLE Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MINTEX Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy NK Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy SBS Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SWAG Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALVOLINE Bmw X1 (U11) iX1 xDrive30 SUV 313KM, 230kW, elektryczny (2022.07 - obecnie) VALVOLINE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MINTEX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MINTEX
4.8 (19 ocen)
Kod produktu:
MDC2679
niedostępny
4.8 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MDC2679
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  300
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  20
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Minimalna grubość [mm]:  18,4
Wysokość [mm]:  50,6
Wzór otworów/Ilosć otworów:  05/06
Średnica otworu [mm]:  111,7
Średnica otworu centrującego [mm]:  67
Średnica wewnętrzna [mm]:  166
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia mocującego koła
Długożć opakowania [cm]:  33
Szerokość opakowania [cm]:  31,5
Wysokość opakowania [cm]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 368,00 zł
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MINTEX
4.8 (19 ocen)
Kod produktu:
MDC2953C
niedostępny
4.8 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MDC2953C
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  335
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Minimalna grubość [mm]:  28,4
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Wysokość [mm]:  45,2
Wzór otworów/Ilosć otworów:  05/06
Średnica otworu centrującego [mm]:  67
Ciężar [kg]:  10,9
Średnica wewnętrzna [mm]:  151
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia mocującego koła
Długożć opakowania [cm]:  36,5
Szerokość opakowania [cm]:  35
Wysokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1001,00 zł
572,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MINTEX
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
MDB3529
niedostępny
4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MDB3529
Szerokość [mm]:  102,2
Wysokość 1 [mm]:  42,8
Wysokość 2 [mm]:  46
Grubość [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Numer WVA:  26687
Długożć opakowania [cm]:  17
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  8,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze