Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy MAXGEAR do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09)

Układ Hamulcowy ATE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ATE
Układ Hamulcowy K2 Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TEXTAR
Układ Hamulcowy VALEO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VALEO
Układ Hamulcowy TRW Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRW
Układ Hamulcowy A.B.S. Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) A.B.S.
Układ Hamulcowy MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FERODO
Układ Hamulcowy MINTEX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy VAICO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy ABE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ABE
Układ Hamulcowy AISIN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AISIN
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ASHIKA
Układ Hamulcowy BENDIX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) COMLINE
Układ Hamulcowy CORTECO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CORTECO
Układ Hamulcowy DELPHI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DELPHI
Układ Hamulcowy DRI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DRI
Układ Hamulcowy EBC BRAKES Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) EBC BRAKES
Układ Hamulcowy ELF Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ELF
Układ Hamulcowy ELSTOCK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ELSTOCK
Układ Hamulcowy ENEOS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ENEOS
Układ Hamulcowy ERA BENELUX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ERA BENELUX
Układ Hamulcowy ERT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ERT
Układ Hamulcowy EUROREPAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO RACING Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FREMAX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FREMAX
Układ Hamulcowy FRENKIT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FTE
Układ Hamulcowy GENERAL RICAMBI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GENERAL RICAMBI
Układ Hamulcowy GIRLING Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GULF
Układ Hamulcowy HELLA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HELLA
Układ Hamulcowy ICER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ICER
Układ Hamulcowy IPARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPARTS
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JAPKO
Układ Hamulcowy JURID Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAWE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KAWE
Układ Hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy LAUBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LAUBER
Układ Hamulcowy LPR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LPR
Układ Hamulcowy LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAPCO
Układ Hamulcowy METALCAUCHO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METALCAUCHO
Układ Hamulcowy METELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METELLI
Układ Hamulcowy METZGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MEYLE
Układ Hamulcowy MK KASHIYAMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MK KASHIYAMA
Układ Hamulcowy NK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NK
Układ Hamulcowy NPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NPS
Układ Hamulcowy OPTIMAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) OPTIMAL
Układ Hamulcowy ORGANIKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ORGANIKA
Układ Hamulcowy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Hamulcowy PERSEA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PERSEA
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) RAICAM
Układ Hamulcowy RAVENOL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SAMKO
Układ Hamulcowy SASIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SASIC
Układ Hamulcowy SBS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SBS
Układ Hamulcowy SCT - MANNOL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SCT - MANNOL
Układ Hamulcowy SEIM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SEIM
Układ Hamulcowy SKF Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SKF
Układ Hamulcowy TEXACO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TEXACO
Układ Hamulcowy TMI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TMI
Układ Hamulcowy TOTAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TOTAL
Układ Hamulcowy TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALVOLINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMA
Układ Hamulcowy VEMO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMO
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
27-0484
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-0484
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica [mm]:  48
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Dla numeru OE:  7901444838
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze