Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN do Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy A.B.S. Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABE Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BREMBO Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy DELPHI Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy DRI Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy EUROREPAR Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy KAMOKA Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy SBS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SWAG Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TMI Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TRISCAN Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.9 (92 ocen)
Kod produktu:
106352
dostępny
4.9 (92 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
106352
Jednostka:
szt
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  28
Ilość otworów:  5
Liczba otworów do mocowania:  1
Grubość [mm]:  48,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  322,0
Średnica otworu [mm]:  108
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Minimalna grubość [mm]:  25
Ciężar [kg]:  10,0
Średnica otworu centrującego [mm]:  63,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Prawidłowo eksploatowane i konserwowane hamulce bębnowe mogą wytrzymać przebieg nawet 150 000 km. Jednak wcześniej czy później ulegną one zużyciu i będzie potrzebna ich wymiana. Jak ją przeprowadzić?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze