Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy JURID do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ELRING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) ELRING
Układ Hamulcowy BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Układ Hamulcowy A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) A.B.S.
Układ Hamulcowy AJUSA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AJUSA
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BREMBO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BREMBO
Układ Hamulcowy CIFAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CIFAM
Układ Hamulcowy EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FERODO
Układ Hamulcowy HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HELLA
Układ Hamulcowy IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Układ Hamulcowy JURID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KAWE
Układ Hamulcowy LPR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) LPR
Układ Hamulcowy MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Hamulcowy METELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) METELLI
Układ Hamulcowy METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MINTEX
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy SAMKO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SAMKO
Układ Hamulcowy TEXTAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TEXTAR
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
361414J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
361414J
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  6
Szerokość [mm]:  55
Opony:  Z pojedynczymi oponami
System hamulcowy:  VAG
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  252
Długożć opakowania [cm]:  26,6
Szerokość opakowania [cm]:  16,8
Wysokość opakowania [cm]:  13,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Gdzie wlać płyn hamulcowy w samochodzie? Dolewanie płynu hamulcowego

Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?

Płyn hamulcowy, choć zaliczany do samochodowych płynów eksploatacyjnych, nie ulega zużyciu w podobny sposób, jak olej silnikowy. Jeśli więc zauważycie, że płyn ten zaczyna znikać, należy natychmiast uzupełnić jego poziom, ale nie tylko. Co jeszcze trzeba zrobić?

czytaj więcej >
Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze