Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy FAG Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Producent:OPTIMAL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G2-2037
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G2-2037
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość montowana w aucie:  2
Długość całkowita [mm]:  228
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-2061
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2061
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  199,5
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  16,2
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Parzyste numery artykułów:  G1-2062
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G0-2046
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G0-2046
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Długość [mm]:  365,5
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  16,2
Parzyste numery artykułów:  G0-2047
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-2062
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2062
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  199,5
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  16,2
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Parzyste numery artykułów:  G1-2061
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G0-2047
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G0-2047
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Długość [mm]:  365,5
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  16,2
Parzyste numery artykułów:  G0-2046
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 308,00 zł
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze