Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VAICO do Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) EUROL
Układ Kierowniczy MAPCO Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MOTUL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) MOTUL
Układ Kierowniczy RAVENOL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) RAVENOL
Układ Kierowniczy VAICO Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 coupe 118KM, 87kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]: 0,14
Szerokość opakowania [cm]: 5,8
Wysokość opakowania [cm]: 5,8
Głębokość opakowania [cm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze