Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OCAP do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy ASHIKA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CORTECO
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JAPKO
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMA
Producent:OCAP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OCAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0901016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0901016
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
OCAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1211097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
1211097
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Wysokość [mm]:  155
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  32
Do 100 dni na zwrot
OCAP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0282003
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0282003
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm]:  M 14 x 2
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
OCAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1211098
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
1211098
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Wysokość [mm]:  125
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze