Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HENGST FILTER do Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MEYLE
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) KNECHT
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MISFAT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MISFAT
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) S-TR
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER LUK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SCHAEFFLER LUK
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) VAICO
Producent:HENGST FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E26H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E26H
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 81
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 35
Wysokość [mm]: 26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze