Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy SACHS Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) SACHS
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) SWAG
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BOGE Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) CORTECO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) DYS
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) IPARTS
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) STABILUS
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz PONTON (W121) 190 Db (121.100, 121.102, 121.110, 121.111) sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1959.06 - 1961.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 503
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Ciężar [kg]:  0,279
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z samozabezpieczającą nakrętką
Długość gwintu [mm]:  17
Długość gwintu [mm]:  65
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Kolor:  Szary
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 428
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 428
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  93
Grubość [mm]:  68,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,7
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  16,7
Długość gwintu [mm]:  63
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  0,273
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze