Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GMB do Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy MEYLE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) OYODO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) YAMATO
Producent:GMB

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GMB
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12-06027G
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GMB
Kod:
12-06027G
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość całkowita [mm]:  130
Gwint zewn. [mm]:  16 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  54
Wysokość zabudowy:  77,3
Średnica zabudowy [mm]:  14
Gwint zewn. 1 [mm]:  12 x 1,25
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze