Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAVO PARTS do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) 555
Układ Kierowniczy LÖBRO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) FEBEST
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) TRW
Układ Kierowniczy MEYLE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MOTUL
Układ Kierowniczy SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy BIRTH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) JAPKO
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NTY
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) YAMATO
Producent:KAVO PARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPA-5503
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
SPA-5503
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1.25mm
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPA-5513
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
SPA-5513
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1.25mm
Do 100 dni na zwrot
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze