Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAXGEAR do Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) TRW
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) JP GROUP
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MAXGEAR
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) CEVAM
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) DYS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) FAST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MONROE
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SASIC
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0208
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0208
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze