Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY do Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRW
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CORTECO
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SASIC
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MOOG
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AISIN
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy HUTCHINSON Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HUTCHINSON
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAWE
Układ Kierowniczy KYB Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MONROE
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VAICO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14800-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
14800-SET-MS
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Ilość na oś: 1
Parzyste numery artykułów: 14799-SET-MS
Ciężar netto [kg]: 0,36
Ciężar brutto [kg]: 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14799-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
14799-SET-MS
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu: M14x1,5
Ilość na oś: 1
Parzyste numery artykułów: 14800-SET-MS
Ciężar netto [kg]: 0,37
Ciężar brutto [kg]: 0,41
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12070-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
12070-SET-MS
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu: M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z samozabezpieczającą nakrętką
Ilość na oś: 2
Ciężar netto [kg]: 0,31
Ciężar brutto [kg]: 0,34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze