Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DENCKERMANN do Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) SASIC
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) ERT
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) HEPU
Układ Kierowniczy HUTCHINSON Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) HUTCHINSON
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) SBS
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1984.07 - 1987.12) VEMA
Producent:DENCKERMANN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D130028
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
D130028
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Wymiar gwintu: M14X1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D130026
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
D130026
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Wymiar gwintu: M14X1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D180015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
D180015
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze