Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ENERGY
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMA
Producent:COMLINE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR2053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR2053
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej
Długość [mm]: 233
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Dla bieżnika prawostronnego
Parzyste numery artykułów: CTR1053
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3145
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3145
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej
Długość [mm]: 182
Wymiar gwintu: M14x1,50
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR1053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR1053
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej
Długość [mm]: 233
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Dla bieżnika prawostronnego
Parzyste numery artykułów: CTR2053
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze