Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CORTECO do Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BUGIAD
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MAPCO
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SIDEM
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49401191
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49401191
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze