Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LIQUI MOLY do Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) DELPHI
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) MAPCO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) SIDEM
Producent:LIQUI MOLY

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000232
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000232
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Klasa lepkości wg SAE: 75W-90
Specyfikacja wg API: GL-5
Dopuszczenie przez producenta: MIL-L 2105 C
Dopuszczenie przez producenta: MIL-L 2105 D
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000226
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000226
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Klasa lepkości wg SAE: 75W-90
Specyfikacja wg API: GL-4
Specyfikacja wg API: GL-5
Specyfikacja wg API: MT-1
Zalecenie producenta oleju: DAF
Zalecenie producenta oleju: Eaton
Zalecenie producenta oleju: MAN M 3343 Typ M
Zalecenie producenta oleju: Scania STO 1:0
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 02B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 08
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 16B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 19B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2619,00 zł
1637,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000221
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000221
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Klasa lepkości wg SAE: 85W-90
Specyfikacja wg API: GL-5
Dopuszczenie przez producenta: MIL-L 2105 D
Zalecenie producenta oleju: DAF
Zalecenie producenta oleju: GM B 40 1010
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97311
Zalecenie producenta oleju: Volvo axle/ltd slip
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 05C
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 21C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000216
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000216
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Klasa lepkości wg SAE: 85W-90
Specyfikacja wg API: GL-5
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 235.0
Dopuszczenie przez producenta: MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta: ZF 000695
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 16C
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 17B
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 19B
Dopuszczenie przez producenta: ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju: MAN 342 Typ M1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 950,00 zł
543,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004272
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004272
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Klasa lepkości wg SAE: 75W-90
Specyfikacja wg API: GL-4
Specyfikacja wg API: GL-5
Specyfikacja wg API: MT-1
Zalecenie producenta oleju: BMW 83 22 2 365 987
Zalecenie producenta oleju: BMW Synthetik OSP
Zalecenie producenta oleju: MIL-PRF 2105 E
Zalecenie producenta oleju: SAE J 2360
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97312
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 02B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 05A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 12L
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 12N
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 16F
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 19C
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 21A
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze