Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG do Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) EUROL
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) VEMA
Producent:SCHAEFFLER FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHAEFFLER FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
841 0037 30
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER FAG
Kod:
841 0037 30
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej, z przodu
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 39
Materiał: Guma
Długość [mm]: 126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SCHAEFFLER FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0833 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER FAG
Kod:
840 0833 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar stożka [mm]: 12,7
Wymiar gwintu: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SCHAEFFLER FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
841 0038 30
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER FAG
Kod:
841 0038 30
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej, oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 35
Materiał: Guma
Długość [mm]: 144
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze