Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) DELPHI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy FAST Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) FAST
Układ Kierowniczy GSP Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) MOOG
Układ Kierowniczy NK Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) NK
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) SBS
Układ Kierowniczy SKF Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 140 Kombi (145) 2.0 S Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1973.09 - 1975.02) TRISCAN
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
540345S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
540345S
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Materiał: TPV (wulkanizat termoplastyczny)
Długość [mm]: 208,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze