Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VAICO do Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy TMI Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VEMA
Producent:VAICO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95-9520
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V95-9520
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny [mm]:  M 14 x 2
Gwint zewn. [mm]:  M 12 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,427
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95-9500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V95-9500
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  310
Gwint zewn. [mm]:  M 16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M 14 x 2
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,892
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze