Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN do Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) HART
Układ Wydechowy WALKER Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) WALKER
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MAXGEAR Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) MAXGEAR
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASHIKA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) ASHIKA
Układ Wydechowy ASSO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) BIRTH
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy ERA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HC-CARGO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) IMASAF
Układ Wydechowy JAPANPARTS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) JAPANPARTS
Układ Wydechowy JAPKO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) JAPKO
Układ Wydechowy JOHNS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) JOHNS
Układ Wydechowy LUCAS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MTS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) MTS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SWAG Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) VEMA
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) sedan 192KM, 141kW, benzyna (1987.06 - 1992.09) WALKER PRODUCTS
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
175964
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
175964
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  1250
Ciężar [kg]:  0,141
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 395,00 zł
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze