Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VAICO do Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy VAICO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) VAICO
Układ Wydechowy CORTECO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) CORTECO
Układ Wydechowy AJUSA Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) ASSO
Układ Wydechowy BGA Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) BGA
Układ Wydechowy BIRTH Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) BIRTH
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy ELRING Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) ELRING
Układ Wydechowy FA1 Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) FA1
Układ Wydechowy GLASER Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) GLASER
Układ Wydechowy HART Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) IMASAF
Układ Wydechowy JP GROUP Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) JP GROUP
Układ Wydechowy METALCAUCHO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) MTS
Układ Wydechowy POLMO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) POLMO
Układ Wydechowy SWAG Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) SWAG
Układ Wydechowy TOPRAN Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1972.05 - 1978.07) VIKA
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-0835
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-0835
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11 62 1 744 323
Wymiar gwintu:  M8 x 1,25 mm
DIN / ISO:  DIN 267 Cu
Rozmiar klucza:  12
Ciężar [kg]:  0,0044
Szerokość opakowania [cm]:  1,2
Wysokość opakowania [cm]:  1,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-0839
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-0839
Jednostka:
szt
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Jakosć/Klasa:  8
Wersja żruby/nakrętki:  Łeb stożkowy płaski
Kształt łba sruby / nakrętki:  Nakrętka z płaskim pierscieniem
Wymiar gwintu:  M8x1,25 mm SW 12 VK
Rozmiar klucza:  12
Dla numeru OE:  11 62 1 711 954
Ciężar [kg]:  0,006
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze